Dane techniczne

Moja pierwsza, moja ostatnia, mój cały świat

„Mała Multi” była oczekiwana przez długi czas, aż w końcu przyszedł odpowiedni moment, by pokazać ją światu.
Ducati opisuje ją jako „my first, my last, my everything” co to doskonale obrazuje charakter tego motocykla jako wszechstronnego i uniwersalnego.

Ergonomia i pozycja za kierownicą to atuty każdej z Multistrad,  950-tka zyskała do tego mniejszy, bardziej wszechstronny silnik, który doskonale sprawdzi się w codziennych zadaniach – małych podróżach, z domu do pracy, na zakupy, na spotkanie, a tak naprawdę gdziekolwiek.

Przednie 19-calowe koło doskonale radzi sobie w miejskiej dżungli dzielnie pokonując krawężniki oraz niedostatki asfaltu.

Uniwersalność małej Multistrady wyposażonej w doskonały silnik 937ccm Testastretta to także o wiele mniejsze okresy pomiędzy przeglądami. W zasadzie Multistrada 950 może poszczycić się najdłuższymi interwałami w na całym rynku w swojej klasie!

Rozpoznawalny design Multistrady, który wyznaczył nowe standardy konkurencji jest cechą charakterystyczną modelu 950. Pakiet DSP – kontrola trakcji, ABS, znane z Multistrady 1200, tryby jazdy: sport, touring, urban i enduro, świetne zawieszenie i hamulce w połączeniu z ergonomią oraz dynamicznym silnikiem, powodują, że Multistrada 950 będzie idealnym, uniwersalnym motocyklem na co dzień, który sprosta niemal wszystkim wymaganiom właściciela.

Ducati Multistrada 950 jest dostępna w dwóch kolorach: białym i czerwonym oraz może być dodatkowo wyposażona w jeden z pakietów akcesoriów Urban, Sport, Enduro lub Touring pozwalających dostosować pojazd do własnego temperamentu i potrzeb.

Cena (kolor czerwony): 62 900 PLN 58 900 PLN
Cena (kolor czerwony) + Tourung Pack:: 64 900 PLN 60 900 PLN
Cena (kolor biały): 63 700 PLN 59 900 PLN
Cena (kolor biały) + Tourung Pack: 65 700 PLN 61 900 PLN