Silnik:
2-cylindrowy w ukł. L, 2 zawory na cylinder, rozrząd
desmodromiczny, chłodzony powietrzem
Pojemność: 805 cc.
Średnica x skok tłoka: 88 x 66 mm
Kompresja: 11:1
Moc maksymalna: 75 KM przy 8250 obr/min
Moment obrotowy: 69 Nm przy 6250 obr/min
Zasilanie: wtrysk elektroniczny, przepustnice 50 mm
Układ wydechowy: 2 w 1, aluminiowy tłumik, 2 sondy lambda, spełnia normy Euro4
Skrzynia biegów: 6 biegów
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Rozstaw osi: 1435 mm
Wysokość siedzenia: 805 mm
Kąt wyprzedzenia główki ramy: 24°
Zawieszenie przód:
Kayaba 43 mm, upside-down,
skok 130 mm
Koło przód: aluminiowe, 10-szprychowe, 17”, opona Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17
Zawieszenie tył:
Sachs monoshock, regulacja odbicia i napięcia
wstępnego, skok 150 mm, aluminiowy wahacz
Koło tył: aluminiowe, 10-szprychowe, 17”, opona: Pirelli Diablo Rosso II 180/55 ZR17
Hamulce przód: 2 tarcze 320 mm, 4-tłoczkowe, radialnie montowane zacisk Brembo Monobloc, radialna pompa, ABS
Hamulce tył: tarcza 245 mm, zacisk Brembo, ABS
Standardowe wyposażenie: Bosch ABS, światła tylne i pozycyjne w technologii LED, gniazdo ładowania USB, przygotowany do podpięcia Ducati Multimedia System, nakładka na siodło pasażera, owiewka przód
Pojemność zbiornika paliwa: 16,5l.
Waga „na sucho”: 175kg
Gwarancja/Przeglądy gwarancyjne: 2 lata, bez limitu kilometrów/12 000 km
Norma: Euro 4